Яким є залізничний транспорт областей-учасниць Стратегії ЄС для Дунайського регіону
Розвиток залізничної інфраструктури є складовою пріоритетного напряму 1б - “Автомобільний, залізничний транспорт та авіаційне сполучення”.


Загалом у області побудовано більше 1000 км залізничного сполучення, і це становить 400+ км залізниць на мільйон населення. На мережу залізниць області припадає близько 20% вантажообігу залізниць України, а також 16% пасажирських перевезень. Залізниці Одеської області є частиною трансєвропейської залізничної мережі (TEN-T).
Область має прикордонні переходи з залізницями двох інших країн-членів ЄСДР – Молдови та Румунії.

Мережа залізниць області включає майже 500 км залізничних ліній. Область також включена до трансєвропейської залізничної мережі (TEN-T). Залізниці регіону сполучаються з 4 іншими областями України. Залізнична мережа Івано-Франківщини перебуває під управлінням Укрзалізниці, як державного акціонерного товариства залізничного транспорту України.

Область має 400-кілометрову мережу залізниць з одноколійними та неелектрифікованими лініями. Регіон сполучається залізницею з Молдовою та Румунією, а також з 4 українськими областями.

600-кілометрова залізнична мережа області під'єднана до Середземноморського коридору TEN-t. Залізниці сполучають Закарпаття з Румунією, Угорщиною та Словаччиною.

Говорячи про загальноєвропейську тенденцію, спостерігаємо певні відмінності між регіонами Верхнього Дунаю, Центрального Дунаю та Нижнього Дунаю. Країни Верхнього Дунаю (зокрема Німеччина та Австрія) мають більш розвинені мережі залізниць, порівняно з країнами Центрального та Нижнього Дунаю. Більшість країн дунайського макрорегіону все ж перебувають у процесі розвитку свого залізничного сполучення.
Проєкт «Transport infrastructure in the Danube Region Rail Links» доступний за посиланням: https://bit.ly/3r5TrOY
- Переглядів: 524